آریان پی سی

بروزترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتری!

آریان پی سی

بروزترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتری!

Robotic Process Automation: Guide To Building Software Robots ...

 

سازمان به دنبال بهبود زمان پردازش ، حفظ انطباق و روند کار ساده به طور کلی باید در اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) سرمایه گذاری کند. استفاده از آن محدود به مناطق پردازش مانند R&D ، نظارتی ، ساخت نمی باشد. آنها می توانند آن را در مناطق غیر فرآیندی مانند امور مالی ، زنجیره تأمین ، بازاریابی پیاده سازی کنند.

در مورد امکانهای مزیت رقابتی ، قابلیت های rpa را کاوش کنید

دقیق

داروسازی

رباتهای ساخت rpa را برای خودکارسازی تاریخ ورود ، جمع آوری و مرتب سازی مواد مخدر بسازید. کارآیی را افزایش می دهد و بار سنگین گزارش های ایمنی موردی رو به رشد است.

انطباق مقررات بهبود یافته

ارزش مطابقت با شرکت rpa را اضافه کنید. اتخاذ نرم افزار رباتیک برای ورود به پرونده ها و قوانین ذخیره سازی که فرآیندهای مختلف تجاری را ادغام می کنند. مزایای عملیاتی را به دست آورید و شکافهای پوشش اتوماسیون فرآیند کسب و کار را که توسط سیستمهایی مانند ERP و BPM باقی مانده است ببندید.

تحقیق و توسعه سریعتر

دست زدن به دستی از داده ها در تحقیق و توسعه داروی حیاتی را از بین ببرید. به R&D داروسازی دقت کنید و با حداقل تغییرات با PD را اجرا کنید. به طور متوسط ​​، rpa می تواند زمان صرف شده برای هر عملیات را 70 درصد و تعداد اشتباهات را 99 درصد کاهش دهد.

آزمایشات بالینی ایمن تر

رباتهای مربوط به حزب را برای تعامل مجازی مؤثر برای جمع آوری اطلاعات موضوعی احتمالی و تعیین افراد واجد شرایط برای آزمایش های بالینی ، پیاده سازی کنید. موفقیت چشمگیر در غربالگری بیمار اثبات حیاتی در انتشار دارو است.

کیفیت و ساخت

با استفاده استراتژیک از داده ها و تجزیه و تحلیل ، دسترسی به داده های بزرگ را در زمان واقعی دریافت کنید. پردازش و ضبط داده های تحلیلی مزایای قابل توجهی نسبت به رویکردهای سنتی در کیفیت و ساخت دارد.

ادغام موثر SAP

کاهش هزینه های عملیات ، افزایش بهره وری و کارآیی با اتوماسیون وظایف فشرده نیروی کار با ادغام PD با SAP و سایر سیستم های ERP. خودکارسازی ، وارد کردن داده ها ، داده کاوی ، استثنائات پرچمدار را شناسایی و یا بر ارتباطات نظارت کنید.

زنجیره تامین مدرن

تدارکات را با زنجیره تأمین پایان تا پایان هدایت کنید. مدیریت سفارشات ، حمل و نقل ، موجودی 5-10 بار سریعتر با 37٪ منابع کمتری. بله ، برای بهینه سازی عملیات با کاهش هزینه ، بله.

امروز با رویکرد 4 مرحله ای ، سفر خود را با rpa راه اندازی کنید

rpa به شرکتهای علوم زندگی پیشنهاد می کند فرصت های رشد را بدون پرسنل اضافی پشت کار دنبال کنند. ما در مشاوره i2e به سازمان کمک می کنیم تا کار خود را از کارگران انسانی به rpa منتقل کند ، در حالی که زمینه هایی برای توانایی های شناختی در آینده فراهم می کند. فرآیندهای کسب و کار را خودکار کنید ، ایده های خود را زنده کنید و راه خود را به Pharma Revolution 4.0 هدایت کنید

ارزیابی

بررسی آمادگی

شناسایی خطر

نقشه برداری فرآیند

مشاوره

ابزار و راه حل مناسب

بینش فروشنده

اهداف کوتاه مدت و بلند مدت

برنامه ریزی

مطالعه موردی

نقشه راه

معماری

حکومت

مدیریت تغییر

پیاده سازی

پیکربندی کنید

تست

فعال سازی

آموزش

حمایت کردن

وبلاگهای مرتبط

با اتوماسیون فرایند رباتیک ، زنجیره های تأمین را دقیق تر کنید. بیشتر بخوانید

رویکرد استراتژی و رویکرد rpa -minRPA استراتژی و رویکرد بیشتر بیشتر

rpa آینده آزمایشات بالینی است بیشتر بخوانید

آیا شما تازه وارد rpa هستید؟ برای درک نیازهای شغلی خود یک مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید.

در ادامه می خواهیم ربات ساز نرم افزاری به نام کاربر مجازی را به شما معرفی نماییم و برخی از امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهدد را نام ببریم

  • اکشن های Mouse & Keyboard
  • اکشن های Window & Control
  • اکشن های  Text
  • اکشن های  Numeric
  • اکشن های  Web Automation
  • اکشن های   Captcha
  • اکشن های  File & Folder
  • اکشن های   Excel
  • اکشن های  Communicate
  • اکشن های  System
  • اکشن های  Loop
  • اکشن های  Other

قابل ذکر است که در برنامه ویراستار این نرم افزار می توانید به تمامی اکشن های بالا دسترسی داشته باشید. همچنین در وبسایت https://www.v-user.com/fa نسخه ازمایشی این نرم افزار نیز موجود می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی